hamed

hamed

Tuesday 6 March 2012

داش نیکی‌ زت زیاد


جدا از نهادینه شدن دزدی و تجاوز و اختلاس در ابعاد نجومی در دولت خدمتگزار گویا ادبیات چاله میدانی احمدی نژاد هم کم کم دارد در بخشی از اپوزیسیون تازه از ایران بیرون زده  نهادینه میشود .چه میشود کرد شاید این هم از عوارض دور ماندن از ایران است که کم کم دارد گریبان همه ماها را می‌گیرد
دیشب وقتی‌ که به برنامه روی خط از صدای آمریکا نگاه میکدم ،واکنش اقای نیک‌آهنگ کوثر به اعتراض منطقی‌ اقای رمضانپور با تکرار بی‌ ادبانه کامنت کودکانه ایشان همراه شد و در ادامه جمله، اقای کوثر با لحن احمدی نژادی به جای آب رو بریز اونجا که می‌سوزه جمله دیگری به همین مضمون گفتند که :امیدوارم فشار خونشون  بالا نره !!! (معطوف به اقای رمضانپور) دقیقه ۳۱ ویدئو
از طرفی‌ گویا کارتونیست یا کاریکاتوریست نابغه انقلابی ما از لحن موأدبانه لینکی‌ که در ارتباط با شرکت خاتمی در انتخابات در سایت خود منتشر کرده بودند پشیمان شده و خبر را حذف کردند .البته وقتی‌ که شخصاً این خبر را در دنباله لینک کردم متوجه شدم که اولین بار است لینکی‌ از خود نویس را در یک سایت اجتماعی پست می‌کنم و شخصا از وجود این لینک محترمانه در سایتی مثل خودنویس تعجب کردم ولی‌ به قول قدیمی‌ها حمل به مطلوب کردم  و گفتم انشالا گربه است.اما امروز متوجه شدم که ایشان نه تنها دانش آموخته خوب ادبیات احمدی نژادی هستند بلکه از آموزه‌های فارس نیوز و کیهان و ایرنا هم به خوبی‌ بهره برده با شهامت تمام لینک مورد نظر را از سایت خود حذف کرده اند .
به هر حال خان جان‌های انقلابی هم آرزوهای خود را دارند و همانطور که در گذشته‌های دور بخشی از ما بودند در آینده هم شاید قسمتی‌ از ما باشند .
داش نیکی‌ زت زیاد
جدا این ادبیات واگیر داره‌ها !!!


No comments:

Post a Comment